مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-15اقتصادي

پرداخت 642 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی روستایی


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: تاکنون بیش از 642 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی روستایی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی اصغر احمدی صبح امروز در بازدید از چند طرح اقتصادی روستاهای دودانگه ساری با بیان اینکه از منابع صندوق توسعه ملی، تاکنون بیش از 642 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی روستایی  پرداخت شده است، اظهار کرد: تسهیلات پرداختی جهت اشتغال روستایی و عشایری می باشد و عمده طرح ها در بخش های کشاورزی از جمله کشت گلخانه، دامپروری، شیلات، صنایع بسته بندی و فرآوری و همچنین بومگردی بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت آیت الله رییسی پرداخت تسهیلات به طرح های روستایی شتاب گرفته است، افزود: تاکنون به بیش از 4 هزار و 800 واحد اقتصادی و اشتغالزا تسهیلات پرداخت و پس از فعال شدن این طرح ها، بیش از 9 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران پرداخت تسهیلات به روستاییان را از بانک های عامل توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید اعلام و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به روستاییان محدودیت ندارد و از طرح های دارای توجیح اقتصادی و اشتغالزا جهت اجرا، حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 642 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی روستایی

پرداخت 642 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اقتصادی روستایی