مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-13بين الملل

ادعای المانیتور: تعلیق رابرت مالی تحولی منفی در روند مذاکرات است


پایگاه خبری المانیتور در گزارشی با استناد به ادعاهای برخی منابع مطلع، مطالبی را درباره تاثیر تعلیق نماینده پیشین آمریکا در امور ایران از سمت خود بر روند مذاکرات احیای توافق هسته ای مطرح کرد.

- پایگاه خبری المانیتور در گزارشی با استناد به ادعاهای برخی منابع مطلع، مطالبی را درباره تاثیر تعلیق نماینده پیشین آمریکا در امور ایران از سمت خود بر روند مذاکرات احیای توافق هسته ای مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری المانیتور در گزارشی نوشت که یک منبع مطلع در گفت وگو با این پایگاه خبری درباره گزارش هایی که در مدت اخیر درباره مذاکرات ایران و آمریکا در برخی کشورهای منطقه درباره موضوع احیای توافق هسته ای منتشر شده بود، مدعی شد که رابرت مالی، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران که مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات وین بود، در چند مذاکره رو در رو با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل حضور داشته است که با پیشرفت های خوبی نیز همراه بوده است.

طبق ادعای این منبع مطلع، مالی گفت که دولت بایدن دیگر به دلیل این که با دولتی در ایران مواجه است که حاضر نیست تعهداتش را عملی کند، مایل به بازگشت به توافق هسته ای (برجام) نیست.

المانیتور به بخش دیگری از اظهارات این منبع مطلع پرداخته و در ادامه به نقل از او نوشت که مالی همچنین پیشنهاد تمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای المانیتور: تعلیق رابرت مالی تحولی منفی در روند مذاکرات است

ادعای المانیتور: تعلیق رابرت مالی تحولی منفی در روند مذاکرات است