مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-22سياسي

بی حجابی در ادارات استان وجود ندارد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص استفاده از خودروهای دولتی در سطح استان تذکرات لازم داده شده است.

- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد: بی حجابی در ادارات استان وجود ندارد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص استفاده از خودروهای دولتی در سطح استان تذکرات لازم داده شده است.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم روز شنبه 31 تیر 1402 در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شعار این هفته امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و جامعه متعالی تعریف شده است.

وی بر پیگیری تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری تاکید و اظهار کرد: جایگاه تشکل های مردمی مشخص شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشکیل قرارگاه گشت ارشاد مدیران در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که ستاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری می کند از بین بردن فاصله طبقاتی و مبارزه با اشرافی گری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حجابی در ادارات استان وجود ندارد

بی حجابی در ادارات استان وجود ندارد