مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-03سياسي

آیت الله اعرافی: ده ها هزار طلبه از 130 کشور در قم تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه در دیدار سردار محمدرضا حیدری فرمانده انتظامی استان قم، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت به فرمانده و معاونین انتظامی استان قم در سخنانی اظهار کرد: خدمت در قم یک خدمت بسیار متفاوت با سایر نقاط کشور است.

وی اضافه کرد: قم، خاستگاه انقلاب و بین المللی ترین شهر نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام است به طوری که ده ها هزار نفر طلاب ایرانی از سراسر کشور و غیرایرانی از سراسر دنیا همراه با خانواده در این شهر زندگی می کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به دیدارهای متعدد با مسئولین نظام که به قم سفر می کنند، افزود: در این دیدارها از مسئولین می خواهم که به قم نگاه ویژه ای داشته باشد، نه اینکه نگاه تبعیضی نسبت به شهرهای کشور داشته باشند، خیر، بلکه نگاه ویژه به قم در واقع نگاه ویژه به ایران اسلامی و جامعه بین المللی و همه جهان است.

مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: نگاه ملی و فراملی از این جهت که هم اکنون بیش از 300 هزار طلبه ایرانی از دورترین نقاط کشور همراه با خانواده در قم مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی هستند و ده ها هزار طلبه از قریب به 130 کشور جهان همراه با خانواده در این شهر که خاستگاه انقلاب اسلامی است، زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: ده ها هزار طلبه از 130 کشور در قم تحصیل می کنند

آیت الله اعرافی: ده ها هزار طلبه از 130 کشور در قم تحصیل می کنند