مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-25اقتصادي

مصرف برق کولر گازی را چطور کاهش دهیم؟


استفاده از کولرهای گازی بسیار رواج یافته، با وجود اینکه مصرف برق کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی به مراتب بیشتر است؛ اما مصرف برق کولر گازی را چطور کاهش دهیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نکات ساده و در عین حال مهمی پیرامون نحوه استفاده از اسپلیت و داکت اسپلیت ها وجود دارد که شهروندان می توانند در صورت رعایت این نکات مصرف برق خود را به مراتب کاهش دهند.

استفاده از کولرهای گازی بیش از پنج برابر انواع کولر آبی بوده؛ این در حالی است که توجه به تنظیم دمای آسایش مکانیزمی قابل توجه برای صرفه جویی در مصرف برق این سامانه هاست.

دمای آسایش یا آسایش حرارتی است که مهم ترین معیار در طراحی ساختمان بر اساس صرفه جویی در مصرف انرژی است و اگر به آن توجه نداشته باشیم، با افزایش مصرف برق و قبوض برق می شود.

یکی از راه های کاهش مصرف برق کولر گازی این است که اسپلیت خود را در دمایی تنظیم کنید که نقطه آسایش شما را فراهم کند و معمولاً دمای مناسب جهت کولرهای گازی 24 درجه سانتی گراد است و با تنظیم این دما، کولر گازی شما سریع تر محیط را به آن دما می رساند و ترموستات آن عمل کرده و کمپرسور دستگاه خاموش می شود و در طول استفاده شما کمپرسور با کمترین کارکرد می تواند محیط شما را خنک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق کولر گازی را چطور کاهش دهیم؟

مصرف برق کولر گازی را چطور کاهش دهیم؟