مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-26حوادث

یاد قربانی «تایتان» گرامی داشته شد/ هاردینگ یک کاوشگر ماجراجو بود


یاد همیش هاردینگ که از اعضای ساخت مستندی درباره یک رکورد پروازی برفراز 2 قطب بود و در انفجار زیردریایی تایتان کشته شد، توسط فیلمبردار این مستند گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، همیش هاردینگ که هفته پیش یکی از مسافران زیردریایی تایتان بود که بر اثر انفجار نزدیک کشتنی تایتانیک جان باخت، از اعضای گروه سازنده مستندی با عنوان یک مدار دیگر در سال 2020 بود.

جیمز نیهاوس فیلمبردار این پروژه با گرامیداشت یاد وی گفت: فکر می کنم ما واقعا نیاز داریم این موضوع را نادیده بگیریم که نمی توان در آن عمق خیلی ایمن بود و این نابخشودنی است.

پس از اعلام خبر کشف لاشه تایتان، جیمز نیهاوس، فیلمبردار، یاد دوستش همیش هاردینگ، تاجر میلیاردر و کاوشگری که یکی از 5 سرنشین زیردریایی ای بود که یکشنبه هفته پیش در حین رسیدن به تایتانیک در عمق اقیانوس از دست رفت را گرامی داشت.

آن ها در ساخت مستند یک مدار بیشتر در سال 2020، درباره فضانورد سابق ناسا، سرهنگ تری ویرتز و تیم وی از جمله هاردینگ، با هم همکاری کردند.

این گروه رکورد سرعت دور دنیا با پرواز هواپیما بر فراز قطب شمال و جنوب را شکستند تا پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 بر ماه را جشن بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد قربانی «تایتان» گرامی داشته شد/ هاردینگ یک کاوشگر ماجراجو بود

یاد قربانی «تایتان» گرامی داشته شد/ هاردینگ یک کاوشگر ماجراجو بود