مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-27فرهنگي

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در آبان ماه


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره تئاتر استانی در آبان ماه امسال خبر داد.

- به گزارش، عبدالسلام بلوچ زاده ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار شد، با بیان این مطلب که در حوزه هنرهای تجسمی سال گذشته استان رتبه دوم جایزه فیروزه کشوری را کسب کرد، افزود: در سه ماهه اول امسال، در حوزه نمایش، 10 نمایش در سطح شهرستان های ایرانشهر، زابل و زاهدان اجرا شد که شاخص ترین آنها اجرای نمایش حبیب به کارگردانی رضا خداداد بیگی و و آشغال مرد به کارگردانی نظیر برهان بودند.

وی از برگزاری انتخابات انجمن نمایش در استان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در نیمه اول آبان امسال جشنواره تئاتر استانی نیز در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: در حوزه هنرهای تجسمی سال گذشته سیستان و بلوچستان رتبه دوم جایزه فیروزه کشوری را کسب کرد، امسال نیز در حال ارسال آثار هستیم و امیدواریم رتبه خوبی در این بخش کسب کنیم.

این مسئول ادامه داد: در حوزه سینمایی نیز جشنواره فیلم گوهرشاد اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد، همچنین جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در آبان ماه

برگزاری جشنواره تئاتر استانی در آبان ماه