مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-18اقتصادي

استقرار شهرک انرژی خورشیدی در خوسف پیگیری می شود


با توجه به ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در شهرستان، زمینه را برای استقرار این شهرک فراهم خواهیم کرد.

- سید علی حسینی در گفت و گو با مهر با اشاره به وضعیت منابع آبی در خوسف بیان کرد: پروژه هزار متر مکعبی خوسف تا هفته دولت به شبکه آبرسانی این شهر متصل خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت آب در روستاهای خوسف بیان کرد: قصبه و چهکندک از جمله روستاهایی هستند که از مجتمع براکوه آبرسانی می شوند و مشکل قطعی آب در روستاهایی که از این مجتمع آبرسانی می شوند، وجود دارد.

حسینی ادامه داد: در خصوص این موضوع مقرر شده تأمین آب این روستاها با عنوان پروژه مجتمع آبرسانی براکوه انجام شود و تا ایام الله دهه فجر به افتتاح برسد.

وی با بیان اینکه تأمین آب مجتمع ماژان توسط شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در دست اجرا است که امیدواریم تا هفته دولت افتتاح شود، افزود: شبکه آبرسانی شهرک زعفرانیه روستای گل در دو فازدر دست اجرا است.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به ظرفیت های شهرستان خوسف، اظهار کرد: ظرفیت های بی نظیر معدنی و صنعتی شهرستان نوید بخش حرکت خوسف در مسیر توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به ظرفیت راه اندازی شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در شهرستان، گفت: با پیگیری این موضوع، زمینه را برای استقرار شهرک انرژی خورشیدی فراهم خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شهرک انرژی خورشیدی در خوسف پیگیری می شود

استقرار شهرک انرژی خورشیدی در خوسف پیگیری می شود