مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-05سياسي

دادگستری های استان ها تا پایان سال به سامانه تدارک الکترونیکی دولت متصل خواهند شد


تا پایان سال کلیه دادگستری های استان های سراسر کشور به سامانه تدارک الکترونیکی دولت متصل خواهند شد و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از این 70 هزار مزایده را متصل در سامانه ستاد به شکل شفاف برگزار کنیم.

- رییس مرکز تحول قوه قضاییه گفت: تا پایان سال کلیه دادگستری های استان های سراسر کشور به سامانه تدارک الکترونیکی دولت متصل خواهند شد و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از این 70 هزار مزایده را متصل در سامانه ستاد به شکل شفاف برگزار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی رییس مرکز تحول قوه قضاییه در برنامه تلویزیونی در خصوص برگزاری مزایده های قوه قضاییه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) گفت: در دستگاه قضایی سالانه مجموعاً بیش از 70 هزار مزایده را برگزار می شود که ارزش ریالی متنوعی دارد و این مزایده ها شامل اقلام و کالاهایی می شود که مربوط به اجرای محاکم دادگستری ها است که قابلیت برگزاری مزایده الکترونیکی آن ها وجود دارد.

امسال نیز با توجه به تاکیدی که در قانون بودجه 1402 وجود دارد و همچنین در سند تحول قضایی بر اجرای مزایده ها به شکل الکترونیکی تاکید شده است با سرعت و جدیت بیشتر دنبال می شود.

وی درخصوص علت تاخیر پیوستن قوه قضاییه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، گفت: علت این تاخیر بخشی مربوط به سامانه تدارکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری های استان ها تا پایان سال به سامانه تدارک الکترونیکی دولت متصل خواهند شد

دادگستری های استان ها تا پایان سال به سامانه تدارک الکترونیکی دولت متصل خواهند شد