مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-03اقتصادي

استقبال فولادی ها از سرمایه گذاری در میادین گازی کشور


نایب رییس انجمن فولاد با اشاره به رشد 29 درصدی تامین برق صنایع فولاد در فصل گرم امسال گفت: سرمایه گذاری در توسعه میادین گازی می تواند زمینه تثبیت مصارف فولاد را فراهم و به ناترازی گازی نیز کمک کند و از طرفی صنعت فولاد کشور گام دیگری در راستای توسعه ایران بردارد.

- امین ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به مصرف انرژی صنعت فولاد کشور اظهار داشت: گاز طبیعی در صنعت فولاد نه نقش سوخت دارد و نه نقش خوراک، بلکه این ماده در فرآیند احیا و کوره قوس که 80 درصد فولاد ایران از این شیوه تهیه می شود، زمینه شکست عناصر پایه به عناصر تولید فولاد را فراهم می کند.

نایب رییس انجمن فولاد با اشاره به مصرف گاز طبیعی در این صنعت گفت: هم اکنون روزانه 37 تا 38 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در صنعت فولاد مصرف می شود و با توجه به افق ظرفیت 55 میلیون تنی تولید فولاد در سال 1404 ما نیاز به 40 الی 45 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در روز را داریم.

* آمادگی انجمن فولاد برای سرمایه گذاری در صنعت گاز وی افزود: در جلسه انجمن فولاد با وزیر نیرو مسأله سرمایه گذاری صنایع فولاد در توسعه میادین گازی مطرح شد که ما با توجه به محدودیت هایی که در فصل زمستان داریم، از این موضوع استقبال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فولادی ها از سرمایه گذاری در میادین گازی کشور

استقبال فولادی ها از سرمایه گذاری در میادین گازی کشور