مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-08سياسي

خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می شوند


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار گفت: بر اساس این لایحه از 250 خبرنگار فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واثق کارگرنیا روز شنبه در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت، با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر یک تفکر، اندیشه و نشانه ای از نبوت و نقطه تلاقی کاروان رسالت و امامت است.

وی با قدردانی از عملکرد شهرداری رشت پیرامون برگزاری جشن بزرگ غدیر افزود: این جشن بزرگ با حضور و همراهی دیگر دستگاه ها از جمله فرمانداری، سپاه، مواکب و هیئت های مذهبی رشت برگزار شد و استقبال با شکوه شهروندان از این اجتماع بزرگ، نشان دهنده آن است که می توان از ظرفیت پیاده راه فرهنگی رشت برای اقدامات تأثیر گذار فرهنگی استفاده کرد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه به نام روز عفاف و حجاب، اضافه کرد: حجاب مختص دین اسلام نیست و در ادیان مختلف به آن اشاره شده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه دشمن در صدد استقرار فرهنگ برهنگی در جامعه اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می کند منزلت، عفت و حیا را زنان مسلمان بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می شوند

خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می شوند