مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-02سياسي

راه اندازی کتابخانه سیار یک ضرورت فرهنگی در استان بوشهر است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی و محروم یک مطالبه و ضرورت فرهنگی در استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر راهب ظهر یکشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر با بیان اینکه شهرستان بوشهر در تحقق شاخص های افق 1401 اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر به عنوان شهرستان برتر در سطح استان انتخاب شد، افزود: از فرماندار بوشهر به عنوان رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بوشهر به جهت اهتمام و حمایت از کتابخانه های عمومی این شهرستان و تشکیل مستمر و مؤثر جلسات این انجمن تشکر می کنم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر با اشاره به اهمیت راه اندازی کتابخانه سیار در بوشهر، اظهار کرد: در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی باید از فضای کتابخانه خارج و وارد بدنه اجتماعی جامعه شد که یکی از ابزارهای این کار، کتابخانه های سیار هستند.

وی ادامه داد: با توجه مقرون به صرفه نبودن تأسیس کتابخانه در روستاهای کم جمعیت، راه اندازی کتابخانه سیار روستایی و محروم یک مطالبه و ضرورت فرهنگی در استان بوشهر است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: نهاد کتابخانه های عمومی کشور یک نهاد بهره بردار است و نیروی انسانی و تجهیز کتابخانه سیار را انجام می دهد، به همین منظور با توجه به اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه سیار یک ضرورت فرهنگی در استان بوشهر است

راه اندازی کتابخانه سیار یک ضرورت فرهنگی در استان بوشهر است