مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-06سياسي

«عید غدیر» به همدیگر عیدی بدهید


یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه روایت های متعددی از ائمه اطهار(ع) برای گرامیداشت روز عید غدیر و عیدی دادن به یکدیگر داریم، به خانواده ها توصیه کرد: - ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه روایت های متعددی از ائمه اطهار(ع) برای گرامیداشت روز عید غدیر و عیدی دادن به یکدیگر داریم، به خانواده ها توصیه کرد: در روز عید غدیر به یکدیگر به خصوص کودکان و نوجوانان عیدی بدهند.

حجت الاسلام الله رضا اکبری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روز عید غدیر روز تبریک و تهنیت گفتن مومنان به یکدیگر است، گفت: روایت های متعددی از ائمه اطهار برای گرامیداشت روز عید غدیر و عیدی دادن به یکدیگر داریم.

اکبری گفت: عیدی دادن به یکدیگر به ویژه کودکان و نوجوانان در روز عید غدیر نقش زیادی در ایجاد شادی و نشاط داشته و یکی از بهترین اقدامات برای معرفی چهره زیبای اسلام به کودکان و نوجوانان است.

امام جمعه سنقروکلیایی، با بیان اینکه رسم است سادات که منتسب به فرزندان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هستند در این عید بزرگ به یاد روزی که پیامبر اکرم(ص) به دستور خداوند متعال حضرت علی (ع) را به عنوان ولی، جانشین و برادر خود معرفی کرد، به دیگران عیدی می دهند، تاکید کرد: گرامیداشت عید سعید غدیر اختصاص به سادات ندارد و عیدی دادن سادات یک کار سمبلیک برای گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عید غدیر» به همدیگر عیدی بدهید

«عید غدیر» به همدیگر عیدی بدهید