مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-27سياسي

سازمان ملی استاندارد در زمینه رعایت استاندارد های خودرو کوتاه نیاید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، «احسان ساده» در نشستی با رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد افزود: - رییس سازمان بهزیستی کشور یکی از آسیب ها که منجر به معلولیت های جسمی می شود را آسیب های ناشی از تصادفات جاده ای عنوان کرد و از سازمان ملی استاندارد ایران خواست نسبت به رعایت استاندارد های ایمنی و کیفی خودرو کوتاه نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان ملی استاندارد ایران، احسان ساده در نشستی با رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد افزود: بند 3 این قانون همه دستگاه های اجرایی را موظف دانسته تا استاندارد های تخصصی دستگاه مربوطه را تدوین، اجرا و نظارت کنند.

وی، توجه به حوزه خدمات به ویژه خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی را لازم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: استاندارد های تدوین شده در حوزه خدمات بهزیستی متناسب با نیاز جامعه در شورای عالی استاندارد قابلیت تبدیل به استاندارد اجباری را دارد و در آن صورت اجرای آن الزام قانونی خواهد بود.

ساده، با بیان اینکه برخی از خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی کشور دارای استاندارد ملی است، گفت: در صورتی که استاندارد های موجود در سازمان بهزیستی کشور نیاز به بازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملی استاندارد در زمینه رعایت استاندارد های خودرو کوتاه نیاید

سازمان ملی استاندارد در زمینه رعایت استاندارد های خودرو کوتاه نیاید