مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-09ورزشي

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین/مقاومت باتیم نصف و نیمه


تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه 18 تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف آرژانتین رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد.

مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد ولی زاده، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا حضرت پور ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر آرژانتین در ست نخست این مسابقه بودند.

همچنین علیرضا طلوع کیان مربی تیم ایران در این دیدار از علی رمضانی، بردیا سعادت، شهروز همایونفرمنش و آرمین افشین فر در طول بازی استفاده کرد.

مردان والیبال ایران در ست دوم و سوم این مسابقه 28 بر 26 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 15 بر 11 مغلوب آرژانتین شدند که در المپیک توکیو موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین/مقاومت باتیم نصف و نیمه

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین/مقاومت باتیم نصف و نیمه