مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22حوادث

بیش از 900 کیلوگرم آرد قاچاق در قدس کشف شد


کشف بیش از 900 کیلوگرم آرد قاچاق در قدس فرمانده انتظامی قدس از کشف محموله 920 کیلوگرمی آرد قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شاهپور فلاحی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو مشکوک و پس از بازرسی از آن تعداد 23 کیسه آرد دولتی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه این آرد ها یارانه ای و برای استفاده شهروندان به نانوایی اختصاص یافته بود توسط یکی از این صنوف به صورت غیرقانونی به فروش رسیده که با هوشیاری پلیس، این محموله متوقف و پس از طی مراحل قانونی، مجدداً در اختیار سایر نانوایی ها قرار گرفته مورد استفاده عموم قرار گیرد.

فلاحی در پایان با اعلام اینکه مبلغ آردهای قاچاق توسط کارشناسان 170 میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی در خصوص این پرونده یک نفر را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و واحد نانوایی متخلف نیز پلمب شد.

وی خطاب به شهروندان توصیه کرد: پدیده شوم قاچاق کالا امنیت اقتصادی جامعه را نشانه گرفته و معضل بیکاری و سایر آسیب های اجتماعی را به همراه خواهد داشت و برخورد قاطعانه پلیس با جرایم مستلزم همکاری و احساس مسئولیت آحاد جامعه بوده و امیدواریم با مشارکت مردم ولایتمدار بتوانیم علاوه بر کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 900 کیلوگرم آرد قاچاق در قدس کشف شد

بیش از 900 کیلوگرم آرد قاچاق در قدس کشف شد