موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-05سياسي

شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کنند


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه در هر نبردی روحیه حرف اول را می زند، گفت: شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کردند.

- ایسنا/کرمان معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه در هر نبردی روحیه حرف اول را می زند، گفت: شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی شامگاه 14 تیرماه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره جهانی شعر مقاومت در کرمان با گرامیداشت یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت و با اشاره به سابقه ادبیات مقاومت اظهار کرد: این حرکت ادامه دارد.

وی افزود: در دوره اسلامی از صدر اسلام، شعر تاثیر خاص و به سزایی داشته و در تقویت روحیه حماسی و انگیزه جهاد در راه خدا تاثیرگذار بود و روحیه پایداری و پایمردی را در رزمندگان زنده نگه می داشت.

حسینی با اشاره به اینکه در هر نبردی روحیه حرف اول را می زند، تصریح کرد: شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کردند.

معاون رییس جمهور با اشاره به پاسخگویی پیامبر اسلام به هجو دشمن در جبهه های جنگ بیان کرد: این درسی برای ماست که نباید هجمه دشمن را بی پاسخ گذاشت.

گاهی هجمه نظامی و گاهی با زبان است و زبان می تواند خیلی تاثیر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کنند

شاعران مقاومت به تقویت روحیه جبهه حق کمک می کنند