مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-01سياسي

تصویر بازنشر شده از رییس قوه قضاییه و حسین سلاح ورزی مربوط به میانه های دهه 90 است


قوه قضاییه اعلام کرد که تصویر بازنشر شده از رییس قوه قضاییه و حسین سلاح ورزی مربوط به میانه های دهه 90 در اتاق بازرگانی است.

- قوه قضاییه اعلام کرد که تصویر بازنشر شده از رییس قوه قضاییه و حسین سلاح ورزی مربوط به میانه های دهه 90 در اتاق بازرگانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: بدون تردید انتظاری که افکار عمومی از رسانه، فعالان و کنشگران عرصه رسانه دارند، مزیّن بودن به دو خصلت صراحت و صداقت و پرهیز و احتراز از بی اخلاقی ها در انتشار اخبار و مطالب است؛ متأسفانه عارضه بداخلاقی رسانه ای مبتلابه عده قلیل و معدودی از کنشگران این حوزه می باشد؛ در جدیدترین نمونه از این بداخلاقی ها، برخی رسانه ها با بازنشر تصویری قدیمی که مربوط به میانه های دهه 90 و دوره معاون اولی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در قوه قضاییه است، مدعی شده اند که ایشان به عنوان قاضی القضات در کنار فردی به نام حسین سلاح ورزی نشسته است که اخیراً در مورد صلاحیت نامبرده برای نامزدی در انتخابات اتاق بازرگانی نکاتی در رسانه ها مطرح شد.

همانطور که تصریح شد، تصویر بازنشر شده متعلق به میانه های دهه 90 در اتاق بازرگانی است؛ یعنی دوره ای که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای عهده دار سمت معاون اولی دستگاه قضا بود و در آن سمت نیز امور ناظر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر بازنشر شده از رییس قوه قضاییه و حسین سلاح ورزی مربوط به میانه های دهه 90 است

تصویر بازنشر شده از رییس قوه قضاییه و حسین سلاح ورزی مربوط به میانه های دهه 90 است