مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-08دانش

اعزام هزار نفر از دانشجویان استان یزد به اردوهای جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آیین افتتاح قرارگاه تابستانی عهد خدمت استان با اشاره به آغاز اردوهای جهادی تابستانه اظهار کرد: - مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: در تابستان امسال تعداد 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در قالب 27 گروه جهادی در مناطق محروم کشور عزیزمان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آیین افتتاح قرارگاه تابستانی عهد خدمت استان با اشاره به آغاز اردوهای جهادی تابستانه اظهار کرد: ان شاالله در تابستان امسال تعداد 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان در قالب 27 گروه جهادی در زمینه های عمرانی، فرهنگی و تخصصی در مناطق محروم کشور عزیزمان فعالیت خواهند کرد.

علی پورمیرزایی ادامه داد: عرصه هایی نظیر دندانپزشکی، واکسیناسیون دام، آموزش، ارائه خدمات سلامت و بحث های عمرانی و فنی از جمله عرصه هایی است که گروه های جهادی دانشجویی به صورت تخصصی به آن می پردازند.

وی با بیان این نکته که تمام هم و غم ما درگیر کردن تمامی دانشجویان در اردوهای جهادی است گفت: حتی اگر دانشجویان تخصص های ذکر شده را نداشته باشند و یا به هر دلیلی توان حضور در اردوهای 10 روزه خارج از استان برایشان مقدور نباشد می توانند در طرح شهید عجمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هزار نفر از دانشجویان استان یزد به اردوهای جهادی

اعزام هزار نفر از دانشجویان استان یزد به اردوهای جهادی