مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-22ورزشي

قهرمانان مسابقات جهانی پارادو و میدانی در گناوه تجلیل شدند


آیین تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی پارادو و میدانی با حضور فرماندار، جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی در فرمانداری گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه عصر شنبه در این آیین ضمن تبریک موفقیت های کسب شده در میادین جهانی توسط این دو ورزشکار و قهرمان ملی اظهار داشت: این 2 ورزشکار از افتخارات شهرستان و کشور هستند و افتخار آفرینی آنها بسیار ارزشمند است.

کاظم فتحی با ارائه گزارشی از وضعیت هیئت های ورزشی و ورزش شهرستان افزود: 35 هیئت ورزشی فعال در سطح شهرستان حضور دارند و برنامه های مختلفی را تا کنون اجرا کرده اند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با اشاره به برخی مسابقات ورزشی کشوری و استانی اخیر در سطح شهرستان گفت: این شهرستان در روزهای گذشته میزبان مسابقات رزمی کیک بوکسینگ جنوب کشور بود که 10 تیم از سراسر کشور در شهرستان حضور یافتند و مسابقات به نحو شایسته ای برگزار شد.

وی گفت: برنامه های مختلفی دیگر از جمله میزبانی چندین مسابقه کشتی در شهرستان بودیم و در حال حاضر در سطح کشور در رشته کشتی این شهرستان دارای چندین ملی پوش با حضور در مسابقات دارد.

وی بیان کرد: در رشته بسکتبال، دو و میدانی، والیبال و سایر رشته ها دارای قهرمانانی در سطح ملی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان مسابقات جهانی پارادو و میدانی در گناوه تجلیل شدند

قهرمانان مسابقات جهانی پارادو و میدانی در گناوه تجلیل شدند