مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-14سياسي

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان


یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جهت ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جهت ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ظهر امروز جمعه در حاشیه بازدید از این خدمات که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شده بود اظهار کرد: یکی از عرصه هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون با تمام ظرفیت در مسیر آن قدم برداشته عرصه خدمت است.

وی افزود: یکی از عرصه هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و توجه ویژه ای نیز در مجموعه سپاه به آن شده است؛ خدمت در عرصه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از اقشار 22 گانه بسیج است که با ظرفیت بسیجیان خود توانسته با انسجام و سازمان دهی لازم، آن ها را در مناطق هدف مستقر و خدمات لازم را به مردم نیازمند ارائه دهد.

شفایی تصریح کرد: در شهر زاهدان با توجه به شرایطی که دارد تلاش کردیم تا هر هفته در یکی از محله های هدف، با استفاده از پزشکان جهادگری که ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان