مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:502023-07-19سياسي

با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در کارگاه های مشورتی حمایت می کنیم


معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف در ایران گفت: با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در برگزاری کارگاه های مشارکتی حمایت می کنیم.

- معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف در ایران: با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در کارگاه های مشورتی حمایت می کنیم معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل یونیسف در ایران گفت: با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در برگزاری کارگاه های مشارکتی حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، خانم ناندو معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران یکی دیگر از سخنرانان آیین گشایش سومین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان بود.

وی در سخنانی با محوریت ضرورت برنامه ریزی برای حقوق کودکان و نوجوانان اظهار داشت: این کارگاه سه روزه بخشی از تلاش کشوری برای ارتقای کارشناسان و مدیران مراجع متناظر استانی مرجع ملی حقوق کودک پیرامون برنامه ریزی برای ارتقای حقوق کودک و دسترسی کودکان و نوجوانان به عدالت است.

معاون نماینده دفتر صندوق کودکان سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کنوانسیون حقوق کودک را در سال 1373 به تصویب رسانده و این کنوانسیون دارای بیشتری تصویب یک پیمان نامه حقوق بشری در تاریخ است که به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در کارگاه های مشورتی حمایت می کنیم

با افتخار از ابتکار عمل وزارت دادگستری در کارگاه های مشورتی حمایت می کنیم