مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-27سياسي

آزادی 40 نفر از زندانیان لرستان با 68 میلیارد تومان بدهی


به مناسبت هفته قوه قضاییه و با همت خیرین و پیگیری های صورت گرفته زمینه آزادی 40 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شامل 39 نفر مرد و یک نفر زن با بدهی نزدیک به 68 میلیارد تومان فراهم شده است.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه و با همت خیرین و پیگیری های صورت گرفته زمینه آزادی 40 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شامل 39 نفر مرد و یک نفر زن با بدهی نزدیک به 68 میلیارد تومان فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری ششم تیرماه در دیدار با اعضای هیات امنا و کارکنان ستاد دیه لرستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط ستاد دیه، اظهار کرد: کار در ستاد دیه یک اقدام جهادی است که باعث کاهش آلام مردم و رضای خداوند متعال می شود چرا که حضور زندانیان جرائم غیر عمد که صرفاً بخاطر عجز از پرداخت بدهی در زندان هستند نه تنها کمکی به رفع مشکل افراد نمی کند بلکه سبب بروز آسیب های اجتماعی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 253 نفر زندانی جرائم غیر عمد شامل 249 نفر مرد و 13 نفر زن در زندان های لرستان تحمل حبس می کنند بیان کرد: لازم است هر چه سریعتر نسبت به تشکیل پرونده این افراد و پیگیری های لازم جهت طرح در جلسات هیئت امنا اقدام شده تا زمینه آزادی این افراد فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 40 نفر از زندانیان لرستان با 68 میلیارد تومان بدهی

آزادی 40 نفر از زندانیان لرستان با 68 میلیارد تومان بدهی