مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-28سياسي

تفاهم نامه هایی برای کاهش پرونده ها با روسای دادگستری ها بسته خواهد شد


معاون حقوقی اداره کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هوشمندسازی باعث کاهش اطاله دادرسی می شو گفت: در برنامه عملیاتی جدید قوه قضاییه، تفاهم نامه هایی برای کاهش پرونده ها با روسای دادگستری ها بسته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، نعمت الله بهروزی معاون حقوقی اداره کل دادگستری استان تهران در جلسه شورای اداری شهرستان قدس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه عملیاتی جدید قوه قضاییه، هدفمند کردن امور در 14 موضوع جهت کاهش پرونده ها انجام می شود و به زودی تفاهم نامه هایی با روسای دادگستری ها بسته خواهد شد و این شیوه عملیاتی با فرمایشات مقام معظم رهبری منطبق است.

وی گفت: هوشمندسازی دادرسی و استفاده از هوش مصنوعی در دادرسی در برنامه کاری دستگاه قضایی است که موجب کاهش اطاله دادرسی می شود.

معاون حقوقی اداره کل دادگستری استان تهران ادامه داد: برنامه هفتم توسعه کشوری زیرساخت های الکترونیک در سطح کشور را پوشش می دهد و باتوجه به کاهش موجودی پرونده ها در 6 ماه اخیر به نظر می رسد سریعتر به نتیجه برسیم و تفاهم نامه ای با رییس دادگستری شهرقدس نیز بسته خواهد شد که میزان دادرسی کمتر می شود.

پایان پیام/67075


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه هایی برای کاهش پرونده ها با روسای دادگستری ها بسته خواهد شد

تفاهم نامه هایی برای کاهش پرونده ها با روسای دادگستری ها بسته خواهد شد