مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:052023-06-26اقتصادي

جهش 2 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه برق نکا


تولید انرژی خالص نیروگاه برق شهیدسلیمی نکا در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/مازندران تولید انرژی خالص نیروگاه برق شهیدسلیمی نکا در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 2 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر تصریح کرد: در این سه ماه بیش از یک میلیارد و 968 میلیون و 466 هزارکیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و بلوک سیکلترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

نوراله ادبی فیروزجایی با بیان اینکه در سه ماه گذشته حدود 82 درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و 18 درصد در بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد، گفت: در سه ماه ابتدای امسال بیش از 19.

5 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وی همچنین با اشاره به افزایش فزاینده دمای هوا در کشور افزود: برای ارتقاء آمادگی واحدها برای تولید پایدار انرژی در ایام پیک مصرف فصل تابستان، با تلاشهای شبانه روزی همکاران ما عملیات تعمیرات اساسی واحد دو گازی و بویلر2 بازیاب بلوک سیکل ترکیبی و همچنین تعمیرات میان دوره ای و بازدیدهای دوره ای همه واحدهای نیروگاه بخار و سیکل ترکیبی به اتمام رسید و همکاران ما با توجه به فرایند سخت تولید برق بی وقفه در تلاشند تا در تولید مطمئن و پایدار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 2 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه برق نکا

جهش 2 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه برق نکا