مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-21سياسي

بیش از 50 درصد ملاقات های مردمی نتیجه بخش بوده است


رییس توسعه حل اختلاف استان تهران از نتیجه بخشی بیش از 50 درصد ملاقات های مردمی مسئولان قضایی شوراهای حل اختلاف استان تهران در یک سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا مهدوی گفت: شوراهای حل اختلاف استان تهران در تمام طول سال به ویژه در مناسبت های خاص نظیر ماه های مبارک رمضان، محرم و صفر، هفته قوه قضاییه، دهه مبارک فجر و… در تمامی شهرستان ها اقدام به برگزاری میز خدمت و برنامه ملاقات مردمی در مصلاهای نماز جمعه شهر تهران، شهرستان ها و بخش های تابعه، مساجد جامع آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه می کند.

وی با اشاره به حضور رییس، معاونان، مدیران توسعه حل اختلاف استان تهران و سرپرستان شورای حل اختلاف تهران و شهرستان ها، افزود: ارتباط بدون واسطه با مردم و پاسخگویی به سوالات، مسائل و مشکلاتشان در خصوص پرونده های مطرح در شوراهای حل اختلاف و صدور دستورات مقتضی وفق قانون برای رفع مشکلات آنان از اهداف برگزاری این ملاقات های مردمی است.

رییس توسعه حل اختلاف استان تهران بیان کرد: در راستای سیاست های تحولی دستگاه قضایی و در مسیر تحول و تعالی، با حضور رییس، معاونان قضایی و ستادی، سرپرستان شوراهای حل اختلاف استان تهران، با اشکال مختلفی از جمله (ملاقات های مردمی برنامه ریزی شده روزانه و هفتگی) دیدار مستقیم و بدون واسطه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد ملاقات های مردمی نتیجه بخش بوده است

بیش از 50 درصد ملاقات های مردمی نتیجه بخش بوده است