مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-06سياسي

بررسی مشکلات ناشی از بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان


معاون اول رییس جمهور در ارتباط تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل آخرین وضعیت ناشی از بادهای موسمی 120 روزه را جویا شد و بر رسیدگی فوری برای کاهش مشکلات مردم تاکید کرد.

- در ارتباط تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه زابل انجام شد بررسی مشکلات ناشی از بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان معاون اول رییس جمهور در ارتباط تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرماندار ویژه زابل آخرین وضعیت ناشی از بادهای موسمی 120 روزه را جویا شد و بر رسیدگی فوری برای کاهش مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این تماس بسیج دستگاه های امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان و خانواده ها و سکونت گاه های در معرض شن های روان را ضروری دانست و آمادگی همه جانبه بیمارستان ها و مراکز درمانی را برای رسیدگی به وضعیت بیماران و آسیب دیدگان احتمالی خواستار شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تداوم این مسائل تا روزها و ماه های آینده تاکید کرد تا استانداری و دستگاه های اجرایی استان درصورت نیاز به ملزومات و توانمندی های مرکز و استان های معین درخواست های خود را هر چه سریع تر منعکس کرده تا برای پشتیبانی بیشتر و کمک به تسکین آلام مردم هماهنگی های لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات ناشی از بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان

بررسی مشکلات ناشی از بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان