مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-06اقتصادي

امانت داری اولویت کارکنان پست چهارمحال و بختیاری است


مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به امانت داری و خدمت رسانی سالم مجموعه پست استان، گفت: در راستای مقابله با فساد با تخلفات معدودی که در سنوات گذشته رخ داده بود، - اسماعیل اعرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ترافیک مرسولات صادره از چهارمحال و بختیاری در سه ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد رشد داشته است.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خرید و فروش اینترنتی استان 146 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: 95 هزار بسته کتاب از اول آبان ماه سال گذشته تا به حال از استان به سایر استان ها ارسال شده است.

وی با بیان اینکه رشد درآمد پست در استان به طبع صادرات افزایش یافته است، تصریح کرد: تعداد افرادی که برای دریافت بسته پستی در باجه معطله حضور پیدا می کردند 50 درصد کاهش یافته است همچنین شکایات مردمی در سه ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه 31 درصد کاهش داشته است.

اعرابی اضافه کرد: 15 هزار درخواست احراز نشانی پست به صورت الکترونیک در سه ماهه ابتدایی سال تایید و آدرس استاندارد به این افراد اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: کارکنان اداره کل پست استان با جدیت مشغول به کار هستند و در راستای مقابله با فساد نیز تخلفاتی که در سنوات گذشته رخ داده بود شناسایی و با آن ها مبارزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امانت داری اولویت کارکنان پست چهارمحال و بختیاری است

امانت داری اولویت کارکنان پست چهارمحال و بختیاری است