مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 00:452023-07-21ورزشي

آینده سازان والیبال چشم انتظار حمایت مسئولان


کار فدراسیون، وزارت ورزش و حتی مجلس و دولت برای حمایت از نسل جدید والیبال ایران آغاز شده و چشم آینده سازان این رشته به مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از 16 تیرماه در شهر منامه کشور بحرین آغاز شده بود، با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در مهمترین مسابقه روز پایانی، تیم های ملی والیبال جوانان ایران و ایتالیا برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و ایران توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که تا پیش از این مسابقه، هفت برد متوالی به دست آورده بودند، در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسیدند تا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شوند و جام بیست ودوم را بدون شکست به دست آورند تا برای دومین بار مدال طلا و ارزشمند این رقابت ها را از آن خود کنند.

نکته مهمی که قهرمانی جوانان والیبال ایران را ارزشمندتر می کند این است که شاگردان رضا مومنی مقدم در رقابت های آسیایی هم هیچ شکستی را تجربه نکردند و به این ترتیب بدون شکست در آسیا و جهان توانستند به این جایگاه برسند.

نسل درخشان و پشتوانه والیبال ایران با شعار گریه در تمرین و خنده در زمین مسابقه پیش رفتند و این شعار را به معنای واقعی به نمایش گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده سازان والیبال چشم انتظار حمایت مسئولان

آینده سازان والیبال چشم انتظار حمایت مسئولان