مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-17حوادث

شرور قمه کش در شهرستان تنکابن روانه زندان شد


فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان های شهر تنکابن اقدام به قدرت نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

- ایسنا/مازندران فرد شروری که طی روزهای اخیر با در دست داشتن قمه در خیابان های شهر تنکابن اقدام به قدرت نمایی کرده و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، این فرد غیر بومی که فیلم آن در فضای مجازی نیز انتشار یافته بود، ضمن قدرت نمایی با قمه در خیابان های شهر تنکابن، اقدام به ارعاب و تهدید مردم کرده بود.

متهم بلافاصله پس از انجام فعل مجرمانه، با دستور قضایی از سوی ضابطین بازداشت و پس از تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تنکابن، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

لازم به ذکر است دستگاه قضایی استان با افرادی که بخواهند در استان ایجاد ناامنی کرده و با ارتکاب شرارت و جرائم خشن، جان و مال و ناموس مردم را مورد تهدید و تعدی قرار دهند، برخورد قانونی شدید، سریع و بسیار قاطع خواهد داشت تا انتظاری که مردم در راستای ایجاد عدالت از دستگاه قضایی دارند، برآورده شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور قمه کش در شهرستان تنکابن روانه زندان شد

شرور قمه کش در شهرستان تنکابن روانه زندان شد