مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-03سياسي

رفیعی: تغییرات اقلیمی و ریزگرد ها مهمترین مسأله کشور های جهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سیف محمد الزعابی» سفیر امارات متحده عربی مجلس امروز (دوشنبه 12 تیرماه) با سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن اشاره به همکاری ایران و امارات در محیط بین ­المللی به عنوان دریچه ای برای بهبودی روابط گفت: مسئله تغییرات اقلیمی و ریزگرد ها مهمترین مسئله مورد توجه نه صرفاً کشور های همسایه و منطقه، بلکه اقصی نقاط جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیف محمد الزعابی سفیر امارات متحده عربی مجلس امروز (دوشنبه 12 تیرماه) با سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تبریک به منظور انتخاب امارات متحده عربی به عنوان میزبان کنفرانس تغییرات آب و هوایی COP28 در سال 2023 از سوی گروه آسیا و اقیانوسیه گفت: جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با همسایگان خود اهتمام ویژه ای دارد و بدیهی است که روابط ما با کشور امارات به واسطه وجود اشتراکات فرهنگی، دینی، اقتصادی و غیره، روابطی ممتاز خواهد بود و در راستای حُسن همجواری با منطقه به ویژه همسایگان، جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی درخصوص انتقال دانش، تجربه فنی – تخصصی و برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیعی: تغییرات اقلیمی و ریزگرد ها مهمترین مسأله کشور های جهان است

رفیعی: تغییرات اقلیمی و ریزگرد ها مهمترین مسأله کشور های جهان است