مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-25سياسي

اجرای طرح «حامیم»؛ نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی اجرای طرح «حامیم» را نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان خراسان شمالی دانست و بر اجرای صحیح آن برای توانمندسازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، - ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی اجرای طرح حامیم را نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان خراسان شمالی دانست و بر اجرای صحیح آن برای توانمندسازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد ظهر امروز 4 تیرماه در نشست با روسای دانشگاه های استان با محوریت اجرای طرح حامیم اظهار کرد: طرح حامیم می تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت های لازم را در اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی-سیاسی، امیدآفرینی، تقویت روحیه نشاط و فعالیت های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در سال تحصیلی جدید و حضور میدانی در دانشگاه ها است.

وی در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره مند شد و مالکان خوابگاه ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگاه ها شناسایی و با آن ها برای ساخت خوابگاه توافق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «حامیم»؛ نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان خراسان شمالی

اجرای طرح «حامیم»؛ نقطه اتصال دانشجویان با مسئولان خراسان شمالی