مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:402023-06-26سياسي

فرمانده سابق سپاه کردستان: خدمت بی منت هدف کاری ام در زمان خدمت در کردستان بود


فرمانده سابق سپاه بیت المقدس کردستان نیروی انسانی را به عنوان بزرگترین سرمایه سپاه خواند و افزود: خدمت بی منت جزو اهداف کاری من در مدت خدمت در این استان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سابق سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه کردستان اظهار داشت: از مجموعه همه همکارانم در سپاه قدردانی می کنم، در مدت خدمت در استان کردستان در کنار یکدیگر مشکلات، تلخی ها و شیرینی ها را به صورت خرد جمعی مدیریت کردیم.

وی با اشاره به اینکه سه سال و هفت ماه در استان کردستان مشغول به خدمت بود، افزود:حرمت نگه داشتن  و کرامت همه نیرو ها، انجام ماموریت ها، سرلوحه قراردادن اصول اخلاق اسلامی، دوستی و برادری و محبت با آحاد کارکنان و پیگیری مشکلات از جمله عناوینی بود که در این مدت مد نظر قرار گرفته شد.

سردار حسینی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه سپاه خواند و افزود: خدمت بی منت جزو اهداف کاری ام در مدت زمان خدمت در کردستان بود.

وی به دیگر اقدامات مدت خدمت خود اشاره کرد و افزود: توجه به حل مشکل معیشت کارکنان به صورت ویژه در دستور کار گرفت که تاکنون 72 واحد مسکونی برای همکاران  تکمیل شده و 298 واحد دیگر نیز در دست ساخت است که در سال 1403 به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سابق سپاه کردستان: خدمت بی منت هدف کاری ام در زمان خدمت در کردستان بود

فرمانده سابق سپاه کردستان: خدمت بی منت هدف کاری ام در زمان خدمت در کردستان بود