مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-04سياسي

اجرای پویش «یک شهر، یک نفس را زیر سایه خورشید» در آران و بیدگل


دبیر کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: پویش «یک شهر، یک نفس را زیر سایه خورشید» در آران و بیدگل اجرا می شود.

- کاشان - دبیر کانون های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: پویش یک شهر، یک نفس را زیر سایه خورشید در آران و بیدگل اجرا می شود.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی کانون های خدمت رضوی اظهار داشت: دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل تمامی خیران و افراد نیکوکار را برای اجرای پویش یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت و فرزندپروری به یاری و مشارکت می طلبد.

وی با بیان اینکه پویش یک شهر یک نفس زیر سایه خورشید برای حمایت مادی و معنوی از تولد یک نوزاد در خانواده نیازمند اجرا می شود، ابراز داشت: علاقه مندان به کمک می توانند مبالغ نقدی خود را از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت و عابر بانک ملت با شماره کارت 6104337666965551 و شناسه واریز 130011100 به نام درآمد و هزینه آستان قدس رضوی، شهرستان آران وبیدگل واریز کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: بانیان علاقه مند به این امر خداپسندانه می توانند به عشق علی بن موسی الرضا (ع) باعنوان حامی فرزندپروری این خانواده نیازمند را در امور پرورش نوزادی که در راه است حمایت و دغدغه والدینش را برای مخارج و تأمین امورشان با زندگی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «یک شهر، یک نفس را زیر سایه خورشید» در آران و بیدگل

اجرای پویش «یک شهر، یک نفس را زیر سایه خورشید» در آران و بیدگل