مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-11فناوري

رونمایی از گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران در مراسم روز فناوری اطلاعات


مراسم روز فناوری اطلاعات، امروز سه شنبه در برج میلاد برگزار و از گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران IDEO 2023، در این مراسم رونمایی شد.

- مراسم روز فناوری اطلاعات، امروز سه شنبه در برج میلاد برگزار و از گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران IDEO 2023، در این مراسم رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران در سال 1401 با همکاری آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CIACT) و آزمایشگاه داده و حکمرانی (D4G Lab) تهیه شده است.

هدف گزارش ارائه تحلیل واقعی و شواهدمحور از وضعیت اقتصاد دیجیتال در ایران است.

امروزه اقتصاد دیجیتال به عنوان پدیده ای چندوجهی و تحول آفرین، سهم غیرقابل انکاری در تحقق رشد اقتصادی ــ سیاسی کشورها دارد؛ از این رو حرکت در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال مستلزم اتخاذ رویکردها و سیاست های نوآورانه در حوزه های مختلف است.

IDEO با معرفی شاخص های مفید و الهام بخش برای ارزیابی و سنجش اقتصاد دیجیتال ایران به دنبال اجماع سازی میان ذی نفعان و ارائه نقشه راه عملیاتی هم آفرینی توسعه اقتصاد دیجیتال ایران با نگاهی به تجارب موفق بین المللی است.

به طور کلی در گزارش مزبور به مواردی مانند: ارائه نقشه راه عملیاتی توسعه سهم اقتصاد دیجیتال از اقتصاد ملّی، ارائه چشم انداز هم آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران در مراسم روز فناوری اطلاعات

رونمایی از گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال ایران در مراسم روز فناوری اطلاعات