مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-06اقتصادي

اطعام بیش از یک میلیون و 200 هزار نیازمند به مناسبت عید غدیر


معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح «اطعام رضوی، سفره های علوی» با محوریت طبخ بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذا در سراسر نقاط کشور است که در نقاط محروم توزیع می شود.

- مشهد ـ معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح اطعام رضوی، سفره های علوی با محوریت طبخ بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذا در سراسر نقاط کشور است که در نقاط محروم توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر رییسیان زاده با بیان این که بنیاد کرامت رضوی برای این روزهای خجسته سه برنامه محوری تدارک دیده است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین این برنامه ها طرح اطعام رضوی، سفره های علوی با محوریت طبخ بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذا در سراسر نقاط کشور است که در شب، روز و شام عید سعید غدیر خم در نقاط محروم استان ها و به ویژه در حاشیه شهر مشهد توزیع خواهد شد.

مشارکت مردم با آستان قدس معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: مساجد، تشکل های مردمی، کانون های فرهنگی و مجالس روضه های خانگی نقاط مختلف کشور در اجرای این طرح با بنیاد کرامت رضوی و کانون های خدمت استان ها مشارکت می کنند و برای این میزبانی، بخشی از ملزومات و مواد اولیه طبخ غذای توسط آستان قدس رضوی و بخشی به همت خیران و عموم مردم تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام بیش از یک میلیون و 200 هزار نیازمند به مناسبت عید غدیر

اطعام بیش از یک میلیون و 200 هزار نیازمند به مناسبت عید غدیر