مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-12ورزشي

گاندوها آماده برای رویش یک باور جدید


تیم فوتبال ذوب آهن در حالی تمریناتش را استارت زد که در ابتدا نقل و انتقالاتش را با خرید دو بازیکن جوان آغاز کرده، با خرید کمال کامیابی نیا ادامه داد و شعار خود برای لیگ بیست وسوم را رویش یک باور جدید عنوان کرد.

- ایسنا/اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن در حالی تمریناتش را استارت زد که در ابتدا نقل و انتقالاتش را با خرید دو بازیکن جوان آغاز کرده، با خرید کمال کامیابی نیا ادامه داد و شعار خود برای لیگ بیست وسوم را رویش یک باور جدید عنوان کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن با 4 نایب قهرمانی لیگ فوتبال ایران، 4 قهرمانی جام حذفی، 1 قهرمانی سوپر جام و 1 نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اسیا به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال کشور است که پس از کسب عنوانی نهمی در بیست ودومین دوره رقابت های لیگ برتر، برای فصل پیش رو دست به تغییرات اساسی از سرمربی تا بازیکن زده تا با هدف بازگشت به روزهای اوج، شروع متفاوتی در لیگ 1402 داشته باشد.

گاندوها در نخستین گام پس از جدایی از تارتار با تصمیم مسئولان بالارتبه کارخانه، محمد ربیعی را به عنوان یک مربی جوان و باانگیزه برای هدایت نیمکت برگزیدند و پس از آن در گام ابتدایی پنجره نقل وانتقالات، با کاپیتان قریشی و حبیب فرعباسی به عنوان گلر خوش آتیه شان برای به ترتیب 2 و 3 فصل دیگر تمدید و جوانانی چون محمدجواد محمدی و فردین یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاندوها آماده برای رویش یک باور جدید

گاندوها آماده برای رویش یک باور جدید