مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:592023-07-03اقتصادي

اعلام زنگ هشدار برای مصرف آب در یزد


معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: الگوی مصرف آب 500 لیتر به ازای هر واحد درماه است ومردم در صورت رعایت الگوی مصرف با مشکلی مواجه نخواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علی جعفری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که وضعیت آب شرب در استان یزد به مشارکت و مدیریت همه اقشار نیاز دارد، اظهار کرد: شهروندان در شبانه روز گذشته بیش از 273 هزار متر مکعب آب مصرف کردند که نسبت به روز گذشته بیش از 40 هزارمتر مکعب افزایش مصرف داشته اند.

وی افزود: استان یزد ذاتا استان کم آبی است و وابستگی شدیدی به آب انتقالی دارد و با هر درجه گرما مصرف آب،  بین سه تا شش درصد افزایش می یابد.

معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به این که  شرکت آبفا از تمام ظرفیت ها استفاده کرده تا قطعی آب نداشته باشیم گفت: الگوی مصرف تعریف شده توسط وزارت نیرو براساس اقلیم و جمعیت  15 متر مکعب در ماه ،یعنی 500 لیتر به ازای هر واحد است و مردم حتما در شرایط گرما وکم آبی  الگوی مصرف  را رعایت کنند ودر صورت رعایت الگو مشکلی  نخواهیم داشت.

  جعفری  تصریح کرد: مردم می توانند با مراجعه  به سایت شرکت آب وفاضلاب از روش های  صرفه جویی آب مطلع شوند و نصب سایبان برای کولر واجتناب  از مصارف غیر ضرور از دیگر راه های صرفه جویی مصرف آب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زنگ هشدار برای مصرف آب در یزد

اعلام زنگ هشدار برای مصرف آب در یزد