مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-08سياسي

توسعه پارکینگ های عمومی موثرترین عامل کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: در اراک، ساوه و دلیجان مهمترین مقوله موثر در کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت، توسعه پارکینگ های عمومی و طبقاتی است.

- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی اعلام کرد توسعه پارکینگ های عمومی موثرترین عامل کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: در اراک، ساوه و دلیجان مهمترین مقوله موثر در کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت، توسعه پارکینگ های عمومی و طبقاتی است.

محسن خیرمند 17 تیرماه 1402 در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته قوه قضاییه، هدف از برگزاری این نشست را معرفی این حوزه و تبیین مسئولیت های معاونت اجتماعی و سعی برای ارتقای وضعیت مطالبه گری و نشاط اجتماعی عنوان و اظهار کرد: مسئله پیشگیری از وقوع جرم در سال های اخیر به صورت جدی مدنظر مقام معظم رهبری بوده است و در واقع هرگونه نابسامانی اجتماعی که منجر به از هم گسیختگی اجتماع شود، جرم تلقی می شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مباحث مطرحه در این معاونت، مسئله خشونت هاست که از پرتکرارترین جرائم استان محسوب می شوند، میزان خشونت ها در سال گذشته نسبت به سال 1400 روند کاهشی داشته است، اما هنوز در میان 10 جرم اول استان است و این جرم(خشونت) در وقوع مسائل خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پارکینگ های عمومی موثرترین عامل کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت

توسعه پارکینگ های عمومی موثرترین عامل کنترل ترافیک، آلودگی و سرقت