مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:072023-07-06حوادث

اعلام محدودیت های ترافیکی عید غدیر در قزوین


رییس پلیس راهور شهرستان قزوین از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم جشن عید غدیر از ساعت 14 بعد از ظهر تا 22 شب خبر داد.

- سرهنگ حمید اعلایی فر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از اعمال محدودیت های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم جشن عید غدیر از ساعت 14 بعد از ظهر تا 22 شب خبر داد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در روز عید غدیر از خیابان چهار راه شهدا از جنوب به شمال و شمال به جنوب، از سه راه شهربانی از هر دو مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب، اظهار کرد: در روز عید غدیر خیابان انصاری به سمت هلال احمر از غرب به شرق مسیر باز است و مشکل خاصی وحود ندارد و در پیغمبریه هم هیچ گونه محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

رییس پلیس راهور شهرستان قزوین تصریح کرد: در خیابان چهار راه شهدا هم از تهران قدیم به خیابان منتظری و بالعکس، مسیر باز است و مشکلی وجود ندارد.

اعلایی فر بیان کرد: خیابان های مولوی و باغ دبیر، خیابان های جایگزین هستند و همشهریان می توانند از این مسیرها استفاده کنند.

وی همچنین گفت: از شهروندان درخواست می شود تا حد ممکن در روز عید غدیر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از محورهای تعیین شده تردد کنند.

این مسوول ادامه داد: با توجه به اینکه مراسم جشن عید سعید غدیر در خیابان شهدا برگزار می شود، زمان محدودیت تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی عید غدیر در قزوین

اعلام محدودیت های ترافیکی عید غدیر در قزوین