مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-05سياسي

اعتبارات خراسان شمالی به صورت عادلانه در شهرها توزیع می شود


توازن و برقرای عدالت در توزیع بودجه های شهرستانی خراسان شمالی، مورد توجه جدی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در دیدار با فرمانداران خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انعکاس عملکرد دولت درکلان کشور حرف های بسیاری وجود دارد که با احصا این موضوعات برای مردم توسط فرمانداران، اطلاع رسانی های لازم انجام شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: توازن در توزیع بودجه های شهرستانی و تخصیص اعتبار برای مصلی های هر شهرستان و موضوعات گردشگری را نیز مورد تاکید و توجه قرار داد.

وی موضوع انتخابات را مهم ترین مسئله سال عنوان کرد و افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تا دشمن، خدمات دولت را زیر سوال ببرد و یأس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند و از این طریق انتخابات و مشارکت مردم را تحت الشعاع قرار گیرد.

حسین نژاد، امید آفرینی و اطمینان سازی از سلامت انتخابات و صیانت آرا، از سوی مسئولان اجرایی و مسئولان اجرای انتخابات را به عنوان دو مؤلفه و دو وظیفه ی مهم در تقابل با فعالیت های رسانه ای دشمنان توصیه کرد.

وی تاکید کرد: وظیفه و رسالت مهم فرمانداران در برگزاری انتخابات این است که باید با تمام توان و با شور و نشاط اجتماعی و با صیانت و سلامت به پایان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات خراسان شمالی به صورت عادلانه در شهرها توزیع می شود

اعتبارات خراسان شمالی به صورت عادلانه در شهرها توزیع می شود