مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-05اجتماعي

شورای شهر اردکان با احداث نیروگاه شماره2 چادرملو مخالفت کرد


اعضای شورای شهر اردکان در جلسه رسمی شورا، مخالفت خود با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی شماره 2 چادرملو در سایت کنونی را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عضو شورای اسلامی شهر اردکان در نطق پیش از دستور خود، فضای زیست محیطی اردکان را تشریح کرد و اظهار داشت: عمده آثار زیست محیطی احداث نیروگاه های با مصرف سوخت فسیلی، آلودگی هوا، آب و خاک است که امروزه شهرستان اردکان با وجود صنایع آلاینده متعدد، دیگر تاب آوری احداث این نوع نیروگاه و صنایع جدید را ندارد.

حسن رضاپور بیان کرد: ﮐﺎﻫﺶ ﺳﻠﺎﻣﺖ و ﯾﺎ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﺟﺪی ﺳﻠﺎﻣﺖ اﻧﺴﺎن ها، آﺳﯿﺐ وارد آوردن به پوشش گیاهی و ﺗﺨﺮﯾﺐ آن، ﮐﺎﻫﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺷﺮاﯾﻂ اﻗﻠﯿﻤﯽ و آثار ﻧﺎﺷﯽ از اﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺮ ﺳﻠﺎﻣﺖ اﻧﺴﺎن از موضوعات مهمی است که عدم توجه به این مسائل ما را در بحران زیستی قرار خواهد داد.

رییس شورای اسلامی شهر اردکان نیز با اشاره به مفاد نامه ای که توسط مسئولان به امضا رسیده است، اظهار داشت: همانگونه که در بند اول این نامه تاکید شده، نظر گروه های متخصص محلی در زمینه زیست محیطی باید لحاظ شود و مصالح و منافع اردکان لحاظ شود و اگر از طرف متخصصان امر تاییدیه نباشد، عملا این نامه هم اعلام مخالفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اردکان با احداث نیروگاه شماره2 چادرملو مخالفت کرد

شورای شهر اردکان با احداث نیروگاه شماره2 چادرملو مخالفت کرد