مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-18اجتماعي

ارتقاء نهضت «مهارت آموزی» نیاز امروز کشور است


رییس آموزش فنی و حرفه ای کشور، با بیان اینکه نهضت مهارت آموزی نیاز روز کشور است، گفت: مهم ترین رکن کشور و دستیابی به برنامه هفتم خلاصه شده در موضوع نیرو انسانی توانمند و مهار که نهضت ملی مهارت آموزی یک حرکت اصولی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غلامحسین حسینی نیا، رییس آموزش فنی و حرفه ای کشور، امروز در حاشیه سفر وزیر کار عراق به استان البرز، با بیان اینکه نهضت مهارت آموزی نیاز روز کشور است، گفت: مهم ترین رکن کشور و دستیابی به برنامه هفتم خلاصه شده در موضوع نیرو انسانی توانمند و مهار که نهضت ملی مهارت آموزی یک حرکت اصولی است.

وی با اشاره به اینکه برای اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ای درحال اجرا است، افزود: این برنامه در دو بخش 12 تا 15 سال به عنوان مهارت آموز و 15 تا 18 سال به عنوان کارآموز برنامه ملی ای درحال برگزاری است.

  وی افزود: بیش از 11هزار دوره آموزشی در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در دو بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور اجرا می شود.

حسینی نیا اشاره ای به لایحه مهارت آموزی سربازان کرد و ادامه داد: تشویقات و امتایازاتی خوبی برای سربازانی که قبل از ورود به سربازی مهارت دارند در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دوره ها در مراکز دولتی به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: همچین در مراکز خصوصی بخشی از آن رایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء نهضت «مهارت آموزی» نیاز امروز کشور است

ارتقاء نهضت «مهارت آموزی» نیاز امروز کشور است