مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-11فرهنگي

حذف و کاهش در جشنواره فیلم برلین به دلیل مشکلات بودجه


جشنواره بین المللی فیلم برلین قرار است تعداد فیلم های انتخابی خود را کاهش دهد و دو بخش از جشنواره نیز برای مقابله با چالش های بودجه حذف می شوند.

- جشنواره بین المللی فیلم برلین قرار است تعداد فیلم های انتخابی خود را کاهش دهد و دو بخش از جشنواره نیز برای مقابله با چالش های بودجه حذف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، تعداد کل فیلم های جشنواره برلین در دوره آتی به حدود 200 فیلم کاهش می یابد که 30 درصد کمتر از 287 فیلم نمایش داده شده در هفتاد و سومین دوره جشنواره در ماه فوریه امسال است و در نتیجه همه بخش ها به استثنای بخش مسابقه، فیلم های کمتری را به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین بخش چشم انداز سینمای آلمان (Perspektive Deutsches Kino) به عنوان یک بخش جداگانه منحل خواهد شد واز دوره های بعدی فیلم های سینماگران نوظهور آلمانی در بخش های رقابتی، مواجهه، پانوراما، نسل و فروم ارائه خواهند شد.

بخش سریال برلیناله (Berlinale Series) هم که با تمرکز بر محتوای تلویزیونی سطح بالا برگزار می شود، به عنوان یک برنامه مستقل متوقف خواهد شد.

در عوض، جشنواره سال آینده سریال های منتخب را به عنوان بخشی از بخش ویژه برلیناله (Berlinale Special Gala) به نمایش خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف و کاهش در جشنواره فیلم برلین به دلیل مشکلات بودجه

حذف و کاهش در جشنواره فیلم برلین به دلیل مشکلات بودجه