مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-01بين الملل

سفر ماکرون به آلمان به علت تشدید اعتراضات داخلی لغو شد!


به دنبال تشدید اعتراضات سراسری علیه سیاست های ضد انسانی دولت ماکرون، کاخ الیزه از لغو سفر از پیش برنامه ریزی شده رییس جمهور فرانسه به آلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاخ الیزه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رییس جمهور فرانسه سفر دیپلماتیک خود به آلمان که قرار بود فردا راهی برلین شود به علت شرایط بحرانی و تشدید اعتراضات در سرتاسر فرانسه به علت قتل یک نوجوان توسط پلیس ملغی کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه شنبه به نقل از دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی امروز خود با فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهوری آلمان با عذرخواهی از لغو سفر کاری فردای خود به آلمان، شرایط اضطراری و ناآرامی در فرانسه را علت لغو این سفر اعلام کرد.

دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در جریان مکالمه تلفنی ماکرون با همتای آلمانی خود، وی با عذرخواهی از لغو سفر برنامه ریزی شده فردا، اعلام کرد که ناچار است به علت شرایط داخلی اضطراری پیش آمده در کشورش در فرانسه برای کنترل امور داخلی بماند.

به نوشته رسانه های فرانسوی، ماکرون قرار بود در سفر برنامه ریزی شده فردا به آلمان علاوه بر برلین از دو شهر دیگر این کشور طبق پروتکل های از پیش برنامه ریزی دیدن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ماکرون به آلمان به علت تشدید اعتراضات داخلی لغو شد!

سفر ماکرون به آلمان به علت تشدید اعتراضات داخلی لغو شد!