مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-15سياسي

شهرداری های سمنان ساختمان های ناایمن را شناسایی کنند


شناسایی ساختمان های ناایمن در شهرها برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به شهروندان انجام شود و اقدام لازم در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گردهمایی شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های استان در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد اظهار کرد: امروز دوران طلایی خدمتگزاری برای مردم است.

مردم ما شایسته بهترین خدمت ها هستند و باید در این مسیر به صورت جهادی و روحیه انقلابی و مستمر گام برداریم و قدردان نعمت خدادادی فرصت خدمتگزاری باشیم.

وی افزود: هر که به انقلاب اسلامی علاقه مند است، امروز باید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق جهاد تبیین، دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را بیان و اطلاع رسانی کند.

استاندار سمنان ادامه داد: هر چه بتوانیم خدمت های بهتر و شایسته مردم را ارائه کنیم، اشتیاق، علاقه و رویکرد مردم به شهرداری ها افزایش می یابد.

وی بیان کرد: از شهرداران استان سمنان به واسطه اقدامات مطلوب، صداقت، تلاش و ارائه خدمت به شهروندان با کمترین امکانات تقدیر می کنم.

هاشمی تصریح کرد: شهرداران استان سمنان همواره در بحث اقدامات و برنامه های فرهنگی، اجرای مبلمان شهری و افزایش نشاط اجتماعی پیشرو بوده و نیاز است تا در آینده نیز این مسیر را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های سمنان ساختمان های ناایمن را شناسایی کنند

شهرداری های سمنان ساختمان های ناایمن را شناسایی کنند