مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-13سياسي

رییسی: اراده ایران و زیمبابوه برای توسعه تجارت و همکاری است


آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور پس از مذاکرات رسمی روسای جمهور دو کشور در نشست خبری مشترک با همتای زیمبابوه ای خود در هراره اظهار داشت: - رییس جمهور با بیان اینکه روابط اقتصادی ایران و زیمبابوه به میزان دوستی دو ملت رشد نیافته و سطح روابط تجاری دو کشور قابل قبول نیست، گفت: در تفاهم نامه هایی که به امضا خواهد رسید، اراده دو کشور برای توسعه تجارت و همکاری ها نشان داده می شود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور پس از مذاکرات رسمی روسای جمهور دو کشور در نشست خبری مشترک با همتای زیمبابوه ای خود در هراره اظهار داشت: سال گذشته دیداری با آقای رییس جمهور در حاشیه نشست سالانه در سازمان ملل داشتیم که نشست خوبی و موفقیت آمیزی بود و قرار شد تا روابط دو کشور توسعه یابد.

وی در ادامه گفت: آن دیدار به برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور انجامید که این کمیسیون تصمیم های خوبی را اتخاذ کرد که از سوی دو کشور دنبال می شود.

رییس جمهور با بیان اینکه سفرش به هراره در پاسخ به دعوت رییس جمهور این کشور انجام شده است، بیان داشت: از استقبال گرم ایشان و مردم عزیز این منطقه و میزبانی دولت و مردم زیمبابوه تشکر و قدردانی کنم.

رییسی پیام این سفر را اراده دو کشور بر توسعه روابط در همه حوزه ها بخصوص در زمینه های سیاسی، اقتصادی، تجاری و علم و فناوری دانست و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اراده ایران و زیمبابوه برای توسعه تجارت و همکاری است

رییسی: اراده ایران و زیمبابوه برای توسعه تجارت و همکاری است