مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-01سياسي

گزارش اسلامی از ابعاد مختلف توافق با آژانس در کمیسیون اصل نود


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون با رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این جلسه رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از ابعاد مختلف توافق با آژانس و آخرین وضعیت قانون اقدام راهبری ارائه کرد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون با رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این جلسه رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از ابعاد مختلف توافق با آژانس و آخرین وضعیت قانون اقدام راهبری ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در تشریح جلسه کمیسیون اصل نود با حضور اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی و معاونان این سازمان گفت: این جلسه در چارچوب نظارت بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران به ویژه ماده 6 این قانون برگزار شد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل از10 خرداد دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام مبنی بر توافق این آژانس با سازمان انرژی اتمی ایران در مورد افزایش نظارت ها و ایجاد نظارت های فراپادمانی گفت: در این جلسه ابتدا رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از ابعاد مختلف توافق و آخرین وضعیت قانون اقدام راهبری ارائه کرد.

پس از استماع گزارش رییس سازمان انرژی اتمی، برای اعضا کمیسیون محرز شد که توافق صورت گرفته، خلاف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و تأکید رهبر معظم انقلاب بر عدم تخطی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش اسلامی از ابعاد مختلف توافق با آژانس در کمیسیون اصل نود

گزارش اسلامی از ابعاد مختلف توافق با آژانس در کمیسیون اصل نود