مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-17بين الملل

آمریکا از هر «اقدام احمقانه» علیه کره شمالی خودداری کند


خواهر رهبر کره شمالی امروز با رد پیشنهادات مذاکره از سوی واشنگتن و توصیف آن به عنوان یک ترفند؛ هشدار داد: آمریکا از هر «اقدام احمقانه» علیه پیونگ یانگ خودداری کند.

- خواهر رهبر کره شمالی امروز با رد پیشنهادات مذاکره از سوی واشنگتن و توصیف آن به عنوان یک ترفند؛ هشدار داد: آمریکا از هر اقدام احمقانه علیه پیونگ یانگ خودداری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی (KCNA) گزارش داد که کیم یو جونگ خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی امروز دوشنبه هشدار داد که ایالات متحده باید از هر اقدام احمقانه که امنیت پیونگ یانگ را به خطر می اندازد اجتناب کند.

خواهر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سخنان خود همچنین پیشنهادات مذاکره از سوی واشنگتن را به عنوان یک ترفند نامید و آن را رد کرد.

کیم یو جونگ اظهارات خود را پس از آن بیان کرد که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که ایالات متحده همچنان نگران است که کره شمالی یک آزمایش موشک بالستیک قاره پیما (ICBM) دیگر انجام دهد.

وی در ادامه درخواست های آمریکا برای گفتگوهای بی قید و شرط را رد کرد و گفت: اگر واشنگتن معتقد است خلع سلاح کره شمالی ممکن است، اشتباه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از هر «اقدام احمقانه» علیه کره شمالی خودداری کند

آمریکا از هر «اقدام احمقانه» علیه کره شمالی خودداری کند