مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-21سياسي

مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران، مصلی امام خمینی برگزار شد


آیین شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) تهران و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و مهدیه تهران برگزار شد.

- آیین شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) تهران و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و مهدیه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم هرساله در نخستین جمعه محرم برگزار می شود که مورد استقبال جامعه بانوان قرار می گیرد.

هرساله در مراسم شیرخوارگان حسینی تهران، زنان و مادران عزادار تهرانی به همراه کودکان حضور پیدا کرده و ارادت خود را به امام حسین (ع) و حضرت علی اصغر (ع) ابراز می کنند.

این مراسم با مرثیه خوانی سید محمود علوی و شعرخوانی احمد بابایی برگزار شد و مادران هم صدا با حضرت رباب با زمزمه لالایی اصغرم فرزندان خود را نذر حضرت علی اصغر کردند.

در مهدیه تهران هم همایش شیرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مجید بنی هاشمی و مداحی رضا طاهری و محمدرضا غلامرضازاده از ساعت 6 صبح آغاز شد.

در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) نیز همایش شیرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت الاسلام حائری زاده، مداحی علی مهدوی نژاد و شعرخوانی امیر رضا رشیدی از ساعت 9:30 صبح در مصلای امام علی(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران، مصلی امام خمینی برگزار شد

مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه تهران، مصلی امام خمینی برگزار شد